понеделник, 2 февруари 2009 г.

Февруари ще е ветровит. Вадете иглите.

Според кварталната шивачка, машината ми е разцетрована. Признавам, счупих една игла. Кой да ти каже, че трябвало честичко да се сменят?! Явно трябва по-сериозно да се поинтересувам от техническата част и да вярвам на ушите си. Също като с колата, ако нещо се разтрака - веднага при майстора. Утре ще я нося...

За разтуха плетох. Най-сетне имам шапка като на Мишел от Съпротивата! :) Имаше няколко разплетени реда, докато докарам формата и размера, но съм много доволна.

Все още не съм завършила другата - червена, вероятно ще добавя и друга прежда, някак не ми е достатъчно ярко :). Още не съм решила точно как я искам, но и това ще стане. Като я завърша, ще й пришия подплата от полар на ръка и така ще имам две червени топли шапки. Ето я и другата.

Тази я плетох през лятото и като дойде зимата преживя две метаморфози - подплата от полар (под -5 нищо друго не помага май) и по-дълги плитки. Нека идват ураганните ветрове!

О, почти забравих, вдясно има нова секция - Подаръци. Вече е качен първият, надявам се да ви хареса ;) Ако някой иска друг размер (освен 1280х960), да остави коментар.

1 коментар:

  1. Ставаш много добра :) Продължавай все така и успех с машината ти.

    ОтговорИзтриване

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.