четвъртък, 18 юни 2009 г.

Днешният улов

Тъй като в събота няколко човека проявяваха интерес към онези гердани с топчета, облечени в плетка, днес ходих да търся въпросните топчета. Има ги в Слънчоглед - по 50 и 30 стотинки са според размера. Освен топчета имат и други форми едри дървени мъниста, които стимулират фантазията и плачат за "обличане".

Иначе ходих и до най-големия магазин за мъниста, който ми е известен в София - Beadworld (в базара на бул. Витоша 29, работи от 9:00 до 19:00, а в неделя от 9:30 до 18:00). Те продават на едро (във всъщност малки торбички) гръцки керамични мъниста, метални елементи всякакви, шнурове за гердани всякакви, включително много добре изглеждащи кожени шнурове, които като се замисля са перфектни за дръжка на чанта, ама кой да се сети докато е на място... Там дървени няма, а керамичните ми се струват излишно тежки, но пък могат да се комбинират с облечените дървени. Мястото е като склад - има всякакви цветове, размери, форми, глазирани, неглазирани...

Аз оттам си взех днес пликче със 100 гръбчета за брошки за 8.21 лв и 50 г халки за 6.82 лв. Също 10 метра памучна корда за 2.35 лв. Казвам ви, за да се ориентирате в цените, не че нещо :)

Иначе, както виждате от снимката в началото, пак сме в новините - във вестник "Всичко за семейството". Наистина не искам да се държа неколегиално, но нека само спомена, че с тази жена аз не съм говорила въобще, а тя ме е "цитирала" пространно... Е, поне има хубава снимка на Стела, нали :) Ще сканирам страницата и ще я кача в групата, ако някой иска да си чете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.