сряда, 24 юни 2009 г.

Еньовщини

Брахте ли билки тази сутрин, омихте ли се с росата? :) Да, да, съмнявам се :) Както и да е, честит имен ден на Яна, Енчо и Йоан пък билки има в аптеката.

Аз лично смятам тази неделя да повторя практиката от миналата - спане на палатка (няма как да избегнеш къпането в роса), бране на билки. Е, няма да е това основното ми занимание, всъщност излизаме извън града главно за да пием на чист въздух в лоша компания ;).

Като съм подхванала зеленикавата тема, да ви се похваля, че босилекът вече е любимото ми растение. Много добре се развиват едновремешните малки кълнчета, направо съм удивена от тях. Някои започват да приличат на храстчета!

Вчера събрах първата реколта и направих домашно песто, което ме кара да халюцинирам, че съм в рая. Зеленият му цвят обаче кара някои да мислят, че вече съвсем съм се овещерила. Особено в комбинацията с мащерка, лайка и бял равнец, сушащи се върху кухненския шкаф. Това, естествено, са инсинуации... някой да ме е видял да танцувал гола на поляната пред блока снощи? Не сте, нали! Значи няма доказателства.

2 коментара:

  1. Прекрасен босилек!
    Ако си танцувала гола и то без мен - никога няма да ти го простя :lol:

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си садя босилек у дома - вече за втори път (първият път не покълнаха семената), сега се радвам на малките бледозелени кълнове и чакам да укрепнат, за да станат и те жертва на домашно песто. :-)

    ОтговорИзтриване

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.