понеделник, 10 август 2009 г.

Две чанти и половина

Това е, да, в чантен период съм. Задълбах в крошето и не знам дали някога ще мога да се измъкна от хватката му...

Черната чанта ми я поръча една позната.

Бялата пък е май първият модел, който съм изпълнила във всичките му подробности, без да променя нищо. Сериозно. Просто много ми хареса. Само не съм много наясно за какво може да се ползва такова дупчато и романтично нещо... м?

Ах, да, и едно чанте за телефончето направих - това е плетката от ферибота ;) Открих, че е много удобно да се носи през рамо като кобур :)

И накрая малко цветя.

Имам нови модели за разучаване, чао за сега...

1 коментар:

  1. здравейте веси,
    ако публикувам в грешно меню, моля да ме извините. случайно попаднах на макаричка и бях възхитена, защото от месец се боря като прасе с тиква да си направя чанта с цвете! не става и имам нужда от помощ. ще съм благодарна ако се свържете с мен marielamar@abv.bg, за да ми обясните как да се регистрирам и как се ползва блога!?, и за срещите ви и др. малко съм скарана с компютрите!
    чантата ви е страхотна!!!
    поздрави, мариела

    ОтговорИзтриване

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.