петък, 31 юли 2009 г.

Почивка от почивката

Да, това малкото там горе съм аз.

Отпуските и ваканциите могат да бъдат много изморителни. Особено когато искаш да направиш 100 неща за 10 дни... Е, аз видях две неща, които никога не си бях представяла, че ще видя.

Първо, една от любимите ми групи, за които никога не сте чували, и то доста отблизо - NIN. Не стига това, ами концертът беше в пъти по-як от най-якото, което можех да си представя.

Второ, едно странно място с много драматична история - Санторини. Благодарение на туристическите агенции и стотиците реклами на Гърция, с които ни облъчват, всички сте виждали Санторини. Работата е там, че ни разказват за райско място с искрящо бели къщи и ярко сини дограми, а не за много по-любопитната истина, която прави острова наистина уникален.

Посетихме и два къмпинга, които бяха много различни един от друг, но еднакво напред с материала в сравнение с това, което остана от нашенските. Следващата ми амбиция е да посетя чешки, като ги гледам отдалеч мисля, че ще искам след това да остана целогодишно просто :)

Видях и чисто новичкият музей на Акропола, дори се оказа, че сме хванали някаква промоция с вход 1 евро. Много внушително място. Това е единствената му цел, де. Да натрие носовете на всички не-гърци, дори на онези, които са гепили оригиналите на... всичко, което са докопали... и всеки уикенд могат да си ги гледат в British Museum. Не, сигурно и там са изложили копия, но така или иначе историята е сърцераздирателна.

Имаше и плетене, разбира се... не може човек 5 часа на ферибота само да се взира през бинокъла, гледката е доста еднообразна :) Тук остров - там остров...

Ей, повече никви снимки на мен! Т'ва е блог за интересни неща, все пак :)

Скоро ще има още за Санторини, фериботите, плетените чанти и т.н. Само още малко да си отспя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.