сряда, 18 март 2009 г.

Това не може да е добре

От няколко дни с притеснение гледам как една особено чаровна фина бяла плесен завзема териториите, които бях определила за лавандулата. Днес е 12-ият ден откак я посях и смятам да се опитам да оскубя плесента и да дочакам края на 4-тата седмица. Може пък да стане нещо.


Другата лоша новина е, че инсталираха великанска реклама на 15-етажния ми блок и я осветиха така, че да се вижда на Google Maps, в следствие на което се опасявам, че няма да мога да правя повече нощни снимки, но това за сега не е емпирично потвърдено. Малко ме притеснява и как ще се отразява на нощната почивка на растенията, когато ги изнеса на балкона. Тези малки смешни тревоги просто се добавят към твърдото ми мнение, че този тип реклама е варварско отношение към околната среда, включая хората, които искат да спят на тъмно. Последната капка в чашата след безмисленото преопаковане на фалшивия им противоестествен продукт. Но, повечето хора явно не мислят като мен :)

Е, не всичко е толкова зле. Последвах съвета на Alia и посях лучената трева и босилека по рецептата на нейната баба и само 4 дни по-късно вече имам кълнове! Едно босилеково кълнче се опитах да ви покажа, но е много сложно - горе вляво едно бяло петънце... с въображение... Скоро ще има повече за показване. Смятам да постъпя така и с лавандулата, която ми остана.

Освен това с голямо прискърбие завърших един шал, който се опитвам да не завърша от няколко седмици, защото преждата е толкова приятна за плетене, че го използвах за разтуха.

Ако се чудите как съм го навила така в краищата, то е защото още не съм го блокирала. Блокирането е плацебото на плетките, особено тези, които трябва да седят прави като покривки примерно или когато трябва няколко части да са еднакви по форма и размер, а са от различна прежда. Уви, аз още не съм схванала нито основната идея, нито тънкостите при блокирането, но ако се справя с този шал, ще споделя какво съм научила. Нещо там се мокри и забучва да съхне, но не разбирам колко се мокри и най-важното как това помага?!

Зелената блуза също върви - по 5-6 реда дневно, повече нерви нямам за тази досадна прежда :). Благодарение на този проект осъзнах, че моделите от списанията не казват всичко, има неща, които трябва да си ги знаеш. Например, при модели, които се сглобяват, трябва да добавиш в двата края бримки за зашиването, да избереш как да ги оформиш. Кой знае още колко неща правя по най-баламския начин, ноооо и това ще се промени :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.