сряда, 11 март 2009 г.

Безплатна книжка за плетене на кроше от Coats България

Един чудесен малък справочник, който ще ви върши работа дълго време, нищо че е само 20 странички.
Ако бяха издали това pdf-че на български преди, да речем две години, щяха да ми спестят много мъки. Има и схеми, и съвети, и стандартните символи...

Coats България полагат сериозни усилия в посока популяризирането на плетенето, бродирането, шиенето... (Логично, все пак произвеждат конци и прежди.) Това, което ни интересува е, че на сайта им има няколко безплатни проекта и са започнали да публикуват "как се прави" статии, а скоро сигурно ще има и още книжки.

На теория от сайта може да се поръча и прежда, но определено не ми се струва удобно. Ето един пример - Фиориста на Гедифра. Пише, че за блуза с дълъг ръкав са необходими 650 г, а можеш да купиш най-малко един пакет, който възлиза на 500 г. Още повече в условията за ползване пише "Доставката на продуктите отнема време, тъй като повечето продукти се внасят по заявка на клиента." Не ми звучи много оптимистично.

Преждите им обаче са хубави и можете да намерите доста от тях в любимия ми магазин за прежди на пл. "Македония", както и в много други магазини...

3 коментара:

  1. Анонимен14 март, 2009 21:47

    Макаричке, благодаря ти от сърце, че ми отваряш очите за сайта на Коутс България.
    Въпросната pdf-книжка ще ми бъде безценен помощник, за да си припомня плетенето на една кука.

    Много го обичам, може би и защото ме кара да се чувствам по-близо до баба ми, която вече я няма да ми показва и да ме учи. :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за милите думи.

    Най-важното за макаричката е да помага.

    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодара за книжката! Толкова време ровене из форумите и най-накрая те открих!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.